• Färjestrejken avblåst....

    Färjetransporten till Rödpätte är enligt nyheterna ohotad.. Arbetsgivarna har dragit tillbaka sin uppsägning av sjöbefälens pensionsavtal. Därför finns inte längre någon konflikt. "Och då finns ju ingen grund för en strejk, säger Benkt Lundgren vid Sjöbefälsförbundet." //Stefan Kling HP Tibro 17 mar 2010 0kommentarer
  • Sista hemmamatchen?

    Kom och stöd HP Tibros A-lag i vad som kan bli säsongens sista hemmamatch. Hjälp oss undvika kvalspel - ta med alla du känner ner till Tibro sporthall söndagen den 14/3 klockan 16.00. HP Tibro 7 mar 2010 0kommentarer
  • Knattehandboll 6/3 09.00-11.00

    Knattehandbollen är den 6 mars och inget annat! Tid: Vi spelar matcher mellan 09:00 - 11:00. Eftersom spelprogrammet görs någon dag innan så justeras matchtid och antal matcher (minst 3) beroende på antalet anmälda lag. Vilka är välkomna att spela: Pojkar och flickor födda -01 och -02 från Tibro, Karlsborg, Hjo och Skövde är inbjudna. Plats: Sporthallens A och B-hall (4 planer) Domare: B-ungdomar från HP TIBRO HK som precis börjat döma. Domare samlas 08.45 i a-hallens sekretariat. Tränare/ledare: Alla ledare samlas 08.50 i A-hallens mittcirkel. Sporthallen: Öppnar (senast) 08.15. Vilket omklädningsrum respektive lag byter om i står på en lapp i entrekuren. Cafeterian: Serverar kaffe, smörgåsar, kakor, korv, dricka, godis m.m. öppnar 08.30. och håller öppet hela dagen. Spelare, ledare, föräldrar, syskon, mor- och farföräldrar, grannar m.m. - ALLA är varmt välkomna till Tibro sporthall! HP Tibro 31 jan 2010 0kommentarer
  • Handbollssöndag i Sporthallen

    Supersöndag i Tibro Sporthall 24/1 - handboll x 3 Matcher 13.30 - 16.00 - 18.00 Rubank möter Mariestad 13.30 A-laget möter Baltichoc 16.00 Hyveln U möter Trollhättan 18.00 Vi ses i sporthallen! HP Tibro 22 jan 2010 0kommentarer
  • HANDBOLLSFEST!!!! 6/2 19:00

    Hej alla Spelare/Ledare/Supportrar Handbollsfest 2010-02-06 19:00 Hotell Snickaren Tibro HK och HP Tibro arrangerar en handsbollsdag den 6 februari med fokus på glädje och gemenskap. Taco-buffe, levande musik trevligt sällskap, god stämning och allt annat som ingår i en lyckad kväll. (valfri dryck tillkommer) Allt detta för endast 175:- Festen är för alla, Medlemmar/Ledare/Föräldrar/Styrelse i HK o HP kan boka. Observera begränsat antal platser!!! Se till att anmäla er så fort som möjligt!!!! Anmälan och betalning i Cafeterian!! HP Tibro 21 jan 2010 0kommentarer
  • Lokstöd hösten 2009

    Hej alla ledare... Det börjar dra ihop sig för rapportering av lokstöd för hösten 2009 Jag har kikat över hur det ser ut hittils, och det ser övervägande bra ut, men det saknas fortfarande en del information. All information måste vara inlagd senast 2010-01-31 Med anledning av detta ber jag er att kontrollera att ni fått med alla sammankomster. T ex. noterade jag att nästan inga lag rapporterat att ni var med på minihandbollen eller möbeldagarna. Om samtliga lag lägger till dessa aktiviteter i sina kalendrar samt bockar i vilka som var där så genererar detta ett antal tusen-lappar som vi kan köpa bollar eller annat kul för. Om ni behöver hjälp eller har frågor så är det bara att höra av sig till mig... Vänligen Stefan Kling 0504-59000 0701-659000 stefan@hptibro.se HP Tibro 14 jan 2010 0kommentarer
  • Visa fler nyheter